Leden
Martine Kamphuis

Martine Kamphuis

Manager Klantprocessen
Titel Drs
Pitch OVER MIJ

Ik ben een veelzijdige lean black belt en customer experience marketeer. Duurzame resultaten krijg je als je een echte verbinding met klanten en medewerkers aangaat en als je samen de klantbelofte doorleeft.

WAT IK DOE

Bij Coöperatie DELA ben ik werkzaam als Manager Klantprocessen. Ik ben als mt-lid van het domein Klantcontact verantwoordelijk voor de ontwikkeling en het continu verbeteren van beleid, processen en systemen. Samen met mijn team werk ik aan klantgericht presteren. Ik geef leiding met ‘betekenisvol werkplezier’ als uitgangspunt. Ik ben coach voor de professionals in mijn team, met al hun vraagstukken in of op het werk.

HOE IK EROVER DENK

De passie en het plezier dat mensen in hun werk hebben en de impact die zij op hun klanten of afnemers maken boeit mij enorm. In iedere organisatie werk je aan meer dan alleen de producten en diensten. Als organisaties hun unieke verhaal vertellen, dat expliciet uitdragen en tegelijkertijd actief aan de slag gaan met het potentieel en het talent dat zij in huis hebben, ontstaat er op een vanzelfsprekende manier meer klantwaarde, loyaliteit en plezier.

Via mijn bedrijf People Performance verzorg ik daarom en daarnaast lezingen en presentaties over het binden van klanten en medewerkers.
Organisatie Cooperatie DELA
Functie Manager Klantprocessen
Werkervaring Financiële Dienstverlening: Rabobank Nederland en DELA
Coaching & Advies: People Performance (oprichter)
Nevenactiviteiten Communicatie en PR voor Landerij De Park in Elst.
Website www.people-performance.nl