Leden
Avatar

Martine Kamphuis

Klantgeluk & Werkplezier
Titel Drs
Pitch Wil je een echte verbinding met klanten en medewerkers aangaan en jullie klantbelofte doorleven? Meer betekenisvolle ervaringen creëren? Wil je weten hoe je jouw doel bereikt? Lees dan verder.

WERKPLEZIER IS DE KRACHTIGSTE DRIJFVEER

Wat zorgt ervoor dat jij elke dag met plezier aan het werk gaat? Dat is een combinatie van jouw vakmanschap, drijfveren en ambitie. Met jouw werk raak jij je klanten in hun hart en jouw expertise zet hen in beweging. Daarom is het belangrijk om bewust te werken aan de ‘performance’ die jij en jouw collega’s elke dag geven. Als je met mij werkt maak je verbinding tussen klant en medewerkerbeleving en ga je aan de slag met het verdiepen van de relatie die je met klanten en met medewerkers hebt.

Via People Performance zet ik mijn kennis en ervaring in over klantgericht verbeteren voor kennisintensieve en dienstverlenende organisaties. Mijn drijfveer is het stimuleren van betekenisvol werkplezier. Mijn oplossingsgerichte benadering, creatieve aanpak en natuurlijke manier van optreden is wat klanten in mij waarderen.

DIT IS JOUW VOORDEEL

Door te werken aan klantgeluk en werkplezier heb je een krachtige klantbelofte in huis. Bovendien is het makkelijker om meer focus in je klantprocessen aan te brengen. Voor klanten en medewerkers maak je integraal duidelijk wie jullie zijn en wat jullie klantfilosofie is.

OVER MIJ

De passie en het plezier dat mensen in hun werk leggen en de impact die zij op hun klanten (willen) maken boeit mij. Dit vertrekpunt zet mij aan tot nadenken over de mogelijkheden die organisaties hebben om hun dienstverlening continu te verbeteren. Als organisaties hun unieke verhaal vertellen, dat expliciet uitdragen en tegelijkertijd meer doen met het potentieel en het talent dat zij in huis hebben, ontstaat er op een natuurlijke manier meer loyaliteit en plezier en bereiken zij een veel hogere klantwaarde. In een customer experience organisatie ben je immers veel meer dan alleen je producten of diensten.

KLANTGELUK & WERKPLEZIER

Organisaties huren mij in voor de begeleiding van klantgeluk en werkplezier programma's en ik help bij het bouwen aan powerteams. Professionals begeleid ik via mentorgesprekken over betekenisvol werkplezier. Ik help ze om zicht te krijgen op de te zetten stappen op weg naar een nieuwe mijlpaal binnen hun werk, project of team. Wil jij klantgericht verbeteren binnen jouw organisatie en ben jij op zoek naar meer betekenisvol werkplezier? Neem contact op.

MEER WETEN?

➣ www.people-performance.nl
➣ martine@people-performance.nl
➣ 06-47960409
Organisatie People Performance
Functie Klantgeluk & Werkplezier
Werkervaring Ik heb ruime werkervaring in de zakelijke dienstverlening. Bekijk mijn LinkedIn profiel :)
Nevenactiviteiten Communicatie, marketing & PR voor Landerij De Park.
Website www.people-performance.nl